Dyslexie

Elke dag doen wat ik niet kan

En omdát ik het niet kan,

Moet ik nóg meer doen wat ik niet kan

Láát me!

Ze lachen mij uit

Ze wéten niet eens wat ik kan

Ik kan hutten bouwen

Ik kan heel hard rennen

Ik kan tekenen

En uren spelen

Maar als ik thuis kom

Heb ik huiswerk

Omdat ik het niet kan

Nu vind ik lezen stom.

 

Zó leer ik het dus nooit, snap je?

 

copyright Artimedes 2013

Meer over dyslexie in mijn boek: Op Avontuur… blz 60: “Leerprobleem of educogene stoornis?”

~ door hannahdvb op april 7, 2013.

Geef een reactie

 
